неділя, 6 грудня 2015 р.

Інноваційні форми роботи та технології

У період, коли освіта набуває кардинальних змін, виникає необхідність оновлення методів та прийомів навчання, залучення інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. На своїх уроках я застосовую такі прийоми навчання, як « Творча лабораторія », коли учні розв'язують проблемні завдання, « Дивуй » - учні наводять цікаві приклади, що стосуються теми уроку, але виходять за межі підручника , „Дешифрувальник ”, „Закінчи речення ”, „Третій зайвий ”, „Вірю – не вірю!”, або „Так – ні!”, „ Коректор ” та інші. На своїх уроках використовую такі інтерактивні методи навчання: - Дискусії; - Робота в парах; - Мозковий штурм. На уроках різних типів, використовую різні форми їх проведення. Наприклад, такі активні методи навчання як: - Бесіди; - Аналіз та розв’язування історичних задач; - Історичні диктанти; - Творчо-пізнавальні завдання (розв’язування кросвордів, аналіз переглянутих фрагментів із фільмів, розповідь по колу, доповни речення та ін.) Уроки оцінювання навчальних досягнень учнів проводжу в різній формі: - у вигляді багаторівневих письмових робіт; - усних заліків; - дидактичних ігор (вікторини, брейн - ринги та ін.). Будь-який урок необхідно розробляти як особливий, прагнучи розкрити яскраві, барвисті, образні живі сторінки історії, щоб у дітей виникло прагнення дізнатися щось нове, а, йдучи з уроку вони захотіли б знайти продовження почутого в додатковій літературі і на наступний урок прийшли також з бажанням та інтересом. Тож для досягнення цієї мети я використовую нестандартні форми уроку, такі як: o Урок-характеристика; o Уроки - мужності; o Урок - ділова гра; o Урок – дослідження; o Бінарний урок; o Урок – подорож та ін. А на сам кінець, я хочу зазначити, що всі знання, які отримує учень повинні бути систематизовані і тільки тоді ми зможемо говорити про позитивний результат навчання. Та про які б методи впливу вчителя на учня ми не говорили, на мою думку, все- таки кожен вчитель матиме свій погляд на дану проблему. І буде обирати той шлях, який найбільш ефективний в конкретному класі, з конкретними дітьми. В майбутньому хочу продовжувати здійснювати з учнями проектну діяльність, адже саме у такий спосіб найефективніше поєднуються нові методи і прийоми активізації пізнавальної діяльності та самостійної роботи учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар