неділя, 6 грудня 2015 р.
Інноваційні форми роботи та технології
У період, коли освіта набуває кардинальних змін, виникає необхідність
оновлення методів та прийомів навчання, залучення інноваційних методик до
процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей.
На своїх уроках я застосовую такі прийоми навчання, як « Творча лабораторія »,
коли учні розв'язують проблемні завдання, « Дивуй » - учні наводять цікаві
приклади, що стосуються теми уроку, але виходять за межі підручника ,
„Дешифрувальник ”, „Закінчи речення ”, „Третій зайвий ”, „Вірю – не вірю!”, або
„Так – ні!”, „ Коректор ” та інші.
На своїх уроках використовую такі інтерактивні методи навчання:
- Дискусії;
- Робота в парах;
- Мозковий штурм.
На уроках різних типів, використовую різні форми їх проведення. Наприклад,
такі активні методи навчання як:
- Бесіди;
- Аналіз та розв’язування історичних задач;
- Історичні диктанти;
- Творчо-пізнавальні завдання (розв’язування кросвордів, аналіз переглянутих
фрагментів із фільмів, розповідь по колу, доповни речення та ін.)
Уроки оцінювання навчальних досягнень учнів проводжу в різній формі:
- у вигляді багаторівневих письмових робіт;
- усних заліків;
- дидактичних ігор (вікторини, брейн - ринги та ін.).
Будь-який урок необхідно розробляти як особливий, прагнучи розкрити яскраві,
барвисті, образні живі сторінки історії, щоб у дітей виникло прагнення дізнатися
щось нове, а, йдучи з уроку вони захотіли б знайти продовження почутого в
додатковій літературі і на наступний урок прийшли також з бажанням та інтересом.
Тож для досягнення цієї мети я використовую нестандартні форми уроку, такі як:
o Урок-характеристика;
o Уроки - мужності;
o Урок - ділова гра;
o Урок – дослідження;
o Бінарний урок;
o Урок – подорож та ін.
А на сам кінець, я хочу зазначити, що всі знання, які отримує учень повинні бути
систематизовані і тільки тоді ми зможемо говорити про позитивний результат
навчання.
Та про які б методи впливу вчителя на учня ми не говорили, на мою думку, все-
таки кожен вчитель матиме свій погляд на дану проблему. І буде обирати той
шлях, який найбільш ефективний в конкретному класі, з конкретними дітьми.
В майбутньому хочу продовжувати здійснювати з учнями проектну діяльність,
адже саме у такий спосіб найефективніше поєднуються нові методи і прийоми
активізації пізнавальної діяльності та самостійної роботи учнів
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар